31 dec ,last day of 2009 !

hejsan svejsan (a)

Igår blev de en ganska sen kväll haha fråga inte hur länge jag var uppe.Men iallfall vaknade jag vid halv 10 och var hur trött som helst.


Dagens planner kommer bestå av att sova för att orka sitta uppe och sen hjälpa mamma med att fixa inför kvällen.För vi ska typ ha lite party men familje kompisar och så .Så senare ikväll blir de ingen data för mig,kommer inte ens vara hemma,sen kanske jag också e ute framåt 00.00 slaget,men inget 100% ,men de får jag se senare 
Nu blir de sitta här vid datan och sen platta håret,helt katastrof är de.




Jag tror inte jag kommer uppdatera bloggen mer idag,men tror jag skriver ett inlägg lite senare få se,ha de bra folket



byebye♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0