4 januari 2010

Tjena!

Igår så orkade jag inte blogg,sjukt seg dag var de -.- De ända jag gjorde va att ligga i sängen och datan i knät och tittade på Tv,har inte kunnat röra mig så mycket,sjukt ont i ryggen.Idag är de mycket bättre,hade fortfarande lite ont i ryggen men nu är de lite bättre.Dagen idag hmm gjorde inget speciellt satt hemma och slappade bara,satt även och laddade ner låtar, laddade säkert ner 50 elr mer låtar (bosniska). Sen satt jag mest vid datan och tittade på Tv,och satt med familjen.
Nyss så åt jag och innan de duschade jag , nu blir det att fortsätta ladda ner mer låtar,och underhålla mig på msn :)



hoppas ni har haft en bra dag!



byee♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0