5 januari

Tjoosan!

Hahah igår blev kvällen verkligen lyckad.Satt och ringde till Ines och de ända vi gjorde när hon svarade va o skratta hahah och sen ringde hon mig och så hållde på vi på så ett tag.haha vi kan inte ens prata i tel utan att skratta,haha de kallar humor,och sen ville ines ändra på allt så hon bad en annan ringa och självklart kom ordet IDIOT ut från mig haha visste inte ens vem de va förens ines sa de (A)haha alltid kul med Ines! Hoppas vi inte väckte din mormor! :)

Idag så vet jag inte vad som händer, enligt Ines ska jag åka pulka med henne! Men får se vad jag hittar på idag.
Sen har de börjat snöa igen :D:D:D

have a nice day!:)


/meliha ♥




♥♥

Kommentarer
Postat av: Ines

hahahahah så jävla grymt kul asså:D<3

2010-01-05 @ 13:23:43
URL: http://inness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0