6 januari 2010

Heey dudes,
Idag så hände de inget speciellt.Vaknade runt 09.30 och började städa och massa saker.Sen tittade jag på våra bästa år. Efteråt satt jag bara och slappade och gjorde lite andra saker.Sen så vid 14.00 stack jag ut med Ines&Nadja.Jätte kul var de,sen kom även min nyklippta syster ut med oss.Stack in runt 16.00.Sen dess har jag inte gjort så mycket,(duschat,ätit,data) Ikväll tror jag de blir att underhålla mig med folk genom sms och kanske msn om jag pallar vara inne mer :)
Nu känner jag att inlägget blev lite tråkigt,men finns inget annat att berätta.Men hoppas ni har haft en bra dag,med mycket snö,som de är här hos oss.Älskar att de är mycket med snöööö :D




byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0