17-03-2010

Hellu dudes!


Idag så var de studiedag,riktigt skönt med en paus från skolan mitt i veckan.Men iallfall än så länge har de inte hänt så mycke. Imorse vaknade jag runt 8. Sen städade jag lite och fixade mat till mig och syskonen. Sen runt 12-12.30 åkte jag med syskonen och papi och kollade på skor.Tyvär blev de inget,hittade inte nått jag vill ha,så ska åka till stadium nån gång under veckan och titta. Haha sen de possetiva va att min lillasyster skrattade ihjäl sig i affären när hon åkte sån grej man stoppar in pengar i och så kör den,hahah själv så dog jag av garv, och hon i kassan skrattade också och tittade på henne. hahah
Sen har jag även pluggat en del,ska ta och plugga lite mer snart. Så vi hörs kanske ikv igen och jag pallar skriva nått mer.

Sen ska man tack Ines som påminde mig att blogga ;)♥


peace♥

Kommentarer
Postat av: Ines

hiihiiii (a) <3

2010-03-17 @ 19:49:05
URL: http://inness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0