19-03-2010

Hellu dudes!


De här inlägget skulle varit uppe för länge sen,men de kom så massa saker mellan allt så laddade aldrig upp den,så jag lägger till lite nya saker nu också :P


Men skoladagen va helt okey,inte alls jobbig,faktiskt helt slapp. Finns inte så mycket att berätta. Sen sista lektionen fick vi kryssblanketen,och där gick de ganska bra 6 VG/MVG.De kunde varit lite bättre,men ska värkligen jobba på nu och få bättre betyg. När jag kom hem så slappade jag,och började skriva på inlägget,men som sakt kom de andra saker ivägen. Sen efter de städade jag min gardarob och slängde gamla klädder och dom som var för små la jag undan osv.
Så nu är jag tillbaka här igen,och just nu gör jag inget speciellt,men senare får jag se vad jag hittar på :P



peace♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0